.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ممنوعیت نصب چادرهاي مسافرتي در پارك‌هاي گيلان

مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گيلان گفت: نصب چادرهاي مسافرتي در ايام نوروز در ميدان‌ها و پارك‌هاي شهري گيلان ممنوع است. 

اميد عزيزي در نشست اعضاي ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي نوروزي گيلان اظهار داشت: ممنوعيت چادرخوابي مسافران در شهرها با همكاري نيروي انتظامي انجام مي‌شود.
وي ادامه داد: تمهيداتي براي هدايت مسافران به مراكز اسكان موقت و كمپينگ‌ها با همكاري آموزش و پرورش و ديگر مراكز ذيربط صورت گرفته است.
عزيزي با اشاره به برنامه‌هاي انجام شده از طرف ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي، تصريح كرد: آمادگي مراكز اقامتي پذيرايي و دفاتر خدمات مسافرتي، راه‌اندازي تورهاي گردشگري، بررسي ايمني راه‌ها و جاده‌ها، تامين ارزاق عمومي مسافران و ... توسط ستاد تسهيلات نوروزي گيلان انجام شده است.
مديركل ميراث فرهنگي گيلان ظرفيت‌هاي گردشگري موجود در استان را بي‌نظير توصيف كرد و افزود: گردشگران گيلان را به عنوان يكي از مناطق نمونه گردشگري انتخاب مي‌كنند.
وي از رشد 11 درصدي تاسيسات گردشگري گيلان خبر داد و خاطرنشان كرد: اين رشد دستاورد تلاش‌ها و توجه ويژه به امر گردشگري در استان بوده و موجب رشد ورود گردشگران و ماندگاري آنها در گيلان شده است.
عزيزي با بيان اينكه تابستان سال جاري ورود گردشگر به گيلان 25.04 درصد رشد داشت، گفت: در بخش ماندگاري گردشگران نيز 24.75 درصد در استان رشد داشته‌ايم.
مديركل ميراث فرهنگي گيلان به افزايش ورود گردشگران خارجي به اين استان اشاره كرد و بيان داشت: از ابتداي سال جاري تا كنون تعداد 4 هزار و 700 نفر گردشگر خارجي وارد گيلان شده‌اند.
وي با اشاره به آمادگي موزه‌ها و اماكن تاريخي گيلان براي بازديد مسافران، افزود: امسال 250 ميليون تومان به منظور ارائه خدمات كيفي به دستگاه‌هاي ذيربط اختصاص يافته است.
عزيزي توسعه گردشگري در گيلان را نيازمند ارائه خدمات موثر و مفيد به گردشگران دانست و تصريح كرد: اجراي برنامه‌هاي آييني بومي، تورهاي گردشگري، راه‌اندازي ايستگاه‌هاي صنايع دستي و ... از جمله برنامه‌هاي نوروز 90 در استان است.
مديركل ميراث فرهنگي گيلان زيباسازي فضاهاي شهري، آمادگي بانك‌ها به منظور ارائه خدمات به مسافران و نظارت بر خدمات گردشگري دستگاه‌ها را از ديگر برنامه‌هاي اين سازمان در نوروز سال 90 در استان اعلام كرد.
وي با بيان اينكه سال گذشته 120 ميليون تومان تجهيزات در اختيار آموزش و پرورش براي اسكان موقت مسافران پرداخت شد، خاطرنشان كرد: امسال نيز اين اقدام‌ها كيفي‌تر دنبال مي‌شود.
عزيزي به ارائه بروشور و تهيه كتابچه‌هاي تبليغاتي اشاره كرد و اظهار داشت: معرفي جاذبه‌هاي گردشگري با استفاده از تبليغات صحيح امكانپذير است.
معاون عمراني استانداري گيلان نيز در اين جلسه توجه به صنعت گردشگري را يكي از مهم‌ترين برنامه‌هاي توسعه استان اعلام كرد و گفت: حساس‌سازي در پذيرش گردشگران و سرمايه‌گذاران توسعه همه‌جانبه گيلان را دربر دارد.
محمد اكبرزاده تعامل و هماهنگي تمام دستگاه‌ها در اين امر را ضروري خواند و خاطرنشان كرد: رشد 24 درصدي ورود گردشگران در تابستان سال جاري به گيلان نشان دهنده تحقق اين رويكرد مهم است./90


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 بهمن 1389
یکمرتبه بفرمائید هیچ کس نیاید گیلان ! فکر جایگزین هم نکردید فقط جلوگیری می کنید مردم گرفتارند پول استفاده از هتل را ندارند شما باید مکانهای کمپینگ برای اسکان درست کنید استاندار که ماشاا.... در دوران جنگ فراری و در آمریکا درس می خواند !!!! اینها را خوب می داند بروید به او بگوئید شما را راهنمائی میکند خود سر تصمیم نگیرید !!!!!
احمد فکری 29 بهمن 1389
دوست عزیز گویا شما هم زورت به استاندار می رسد چطور تعدادی از وزرای فعلی مدرک تحصیلی خودرا از انگلیس وامریکا گرفته اند از آنها نمی گویید (وزیر امور خارجه از امریکاووزیر علوم از انگلستان و....)عزیزمن جلوی هرج ومرج را باید گرفت پول ندارند سفر نکنند چرا ما شمالی ها باید تاوان آنان را پس بدهیم.آیا کسی در تهران به شما اجازه میدهد در پارک چادر بزنید و...اتفاقا طرح بسیار جالبی است انشا اله با شناختی که از جناب عزیزی رئیس جهانگردی داریم برای مسافران عزیز امکانات تهیه خواهند نمود .این قدر احساساتی اندیشدنبه صلاح نیست.
m 29 بهمن 1389
واقعا بعضی ها چقدر کوته فکرند
آیا استاندار بوشهر (در کیش) یا اصفهان هم چون در خارج از کشور درس خوانده اند از زدن چادرهای مسافرتی جلوگیری می کنند
باید پاسخ داد خیر
بلکه می خواهند باعث توسعه صنعت هتلینگ و جلوگیری از بعضی مفسده ها بنمایند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.